Jak má vypadat firemní e-mail a e-mail podnikatele
Osobní e-mail typu „sexyfrajer@“ k podnikání nepoužívejte
Osobní e-mailová adresa do podnikání nepatří, můžete kvůli ní totiž ztratit na důvěryhodnosti. Jestliže navíc máte vlastní doménu a internetové stránky, zapomeňte ve svém zájmu i na freemailový kontakt.
V současnosti disponuje e-mailovou schránkou takřka každý podnikatel, dokonce i ti, kteří nemají svoje vlastní internetové stránky. Ačkoli se to někomu nemusí zdát, samotná podoba e-mailové adresy může hrát klíčovou roli při rozhodování zákazníka (ale i obchodních partnerů), zda si službu či produkt u vás objedná. Například freemaily (na Seznam.cz, Centrum.cz, Atlas.cz apod.), které řada živnostníků používá, mohou odradit, jelikož pak podnikatel vypadá neprofesionálně. Firemní mail by též neměl sloužit k osobním účelům, snadno se totiž můžete splést a místo přítelkyni poslat své intimní fotky nějakému zákazníkovi. Stejně tak nevypadá nejlépe, když někomu dorazí obchodní nabídka z e-mailové adresy drsnyjarda@nejakyfreemail.cz. Celý článek
Štítky:
e-mail | podnikatelé | podnikatel | byznys
Diskusní téma: Jak má vypadat firemní e-mail a e-mail podnikatele
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.