Reference: Zkušenost s firmou Diamonds International Corporation - D.I.C., a.s.

16.02.2011 12:36

Reference: Zkušenost s firmou Diamonds International Corporation - D.I.C., a.s.

 

Komentář autora: Lidé z D.I.C. mi volají tak 20 x ročně a nabízejí mi "komodity".

 

Se svolením autorky si zde dovoluji citovat její e-mail.

Dobrý den, pane Hýsku,

před více jak rokem jsem se setkala se zástupcem firmy D.I.C., který mně nabídl spolupráci v prodeji diamantů. Měla jsem dvě podmínky - nesmí jít o MLM a nebude se platit žádný vstupní poplatek…. Přesto mě zástupce firmy nechal přijet z Brna do Benešova na představení firmy. O těchto setkáních byla napsána spousta "zážitků" a já se ztotožňuji s informacemi Tomáše Marného na stránkách www.peníze.cz.

Není to tak dávno, když mě jedna velmi šikovná brněnská podnikatelka chtěla informovat o internetovém obchodu. Znovu jsem měla stejné podmínky - ne MLM a poplatek - ani jedno to samozřejmě není, takže jsme se potkaly a pro změnu šlo o kvalitní koncentráty AMWAY….

A do třetice zkušenost z poslední doby - dostala jsem nabídku na jedinečný seminář o obchodních praktikách v době finanční krize. Spoustu let se zabývám obchodem a dobrých seminářů není nikdy dost… Abych předešla předcházejícím nedorozuměním, zavolala jsem přímo přednášejícímu. A zase se budu opakovat - o MLM se nejedná…. Jde totiž o finanční marketink… Po citování 17 zásad, jak myslí milionáři, bylo představení firmy D.I.C. Během přestávky jsme odešli se sympatickým pánem a shodli se na svojí nepoučitelnosti…

A zhodnocení? Starý dobrý MLM je tu stále s námi, jen se mu, pro jistotu, říká jinak…

PS: Nemám nic proti diamantům a jistě velmi zajímavé knize T.Harva Ekra, ale tu si mohu přečíst sama doma...

L.K.

 

Diskuse

 

Přidat.eu záložku

Diskusní téma: Reference: Zkušenost s firmou Diamonds International Corporation - D.I.C., a.s.

kuchar

Martin 26.03.2021
Dobry den co si myslite o Diamanotove jistote

D.I.C.

Simona 25.04.2014
Jsou to podvodníci, vylákají z Vás peníze a už se s Vámi nebaví. Osobní zkušenost. Nenalítněte jako já!!!!!!!!!

Re: D.I.C.

Ewa 06.06.2018
Ano , mohu potvrdit ,zaplatili jsme požadované obnosy a po zaplacení jsme šli na seminář. Já jsem měla oblečené černé kalhoty , barevnou halenku a sako a přítel měl černé kalhoty košili a kravate a svetr , bohužel byli jsme pro nevhodné oblečení vykázáni ze semináře. A od té doby se s námi nikdo nebaví . Bylo to v Berouně dne 27.02.2011. 2x 25 000 + 1200 startovací balíčky. Tak za tyto peníze celkem 52 240 ,00 Kč nás vyhodili pro nevhodné oblečení.

Re: D.I.C.

Ms 13.05.2021
Hloupost

Ruce pryč !!!

Marcela Bastounova 13.06.2013
Od DIC bič a pryč. Těm co nalítli jako já před několika lety, poradím jediné. Hoďte jim šperky na hlavu a chtějte prachy zpátky. Mám v této bandě kamaráda, taky to zbaštil. Zaplatil také 80 tisíc za šperky hodnoty prý 110 tisíc, dle odhadců možná 20. Říkával, že mu to nevadí, protože bude vydělávat. Ani po dvou letech nemá peníze zpátky, naopak má dluhy. Skupině několika lidí, co mají vlohy vyvrtat posluchači díru do hlavy se podařilo za 7 let zblbnout už přes 20 tisíc lidí. Tuto schopnost má v DIC např. zkrachovalec ze Slaného Zadák.
Podnikal a zjistil, že poctivou prací nezbohatne. Důvěryhodně působí také Černá, přednášející ředitelka. Také jsem jí to zbaštila. Mistrem v poslední přesvědčující části prezentace, je v této společnosti fotbalista Mašek. Ten umí fakt přiložit pod kotel. Přesvědčí vás tak, že o tom přestanete pochybovat. Tito bossové jsou na nejvyšších pozicích kariéry, jsou to rentiéři. Je však veřejné tajemství, že o rentě se lže. Renta byla totiž zrušena a tak „rentiéři“ jí už nedostávají přes dva roky! Až vás někoho nachytají a půjdete na představení jak zbohatnout, zeptejte se veřejně před ostatníma přednášejícího kolik pobírá on rentu. Zeptejte se tam také babky Sýkorové, Staňkové. V této společnosti jsou ale možná lidé, kteří vydělávají nějaké peníze. Říká se, že je to 50 až 100 lidí. Tedy vydělává možná 0,5% lidí. Celá řada z nich na 4,5,6 a dokonce 7 pozici, té vůbec nejvyšší už v DIC nepracuje. Jeden člověk ale vydělává a více a více. Kupuje vily za desítky milionů viz. nedávný článek v iDnes, kupuje ostrovy, jachty a luxusní auta. Majitel, pyramidový král Lubor Říha jak ho nazval tisk a dokonce ČT a PRIMA. Druhého spolumajitele DIC odborníka Synka toho už ale zavřeli a to na 5 let. Bašťouni jako já, se ale hrnou dále. Můj příspěvek je tedy hlavně pro ně. Vyhýbejte se perfektně proškoleným podvodníkům. Jinak nemáte úniku. Také nalétnete!!!

Re: Ruce pryč !!!

Tomáš 21.10.2013
Lidé bděte ! DIC není a nikdy nebyla členem burzy ! Členem byl pouze p.Synek (pravděpodobně již není . burza je velmi citlivá na své členy ....) A při investici do diamantů máte přece jiné a solidní možnosti . To že je investice do diamantu velmi zajímavou je jasné . Jen tuto investici (nákup) musíte realizovat za férovou cenu . A možnosti máte ! Nebudu zde dělat žádnou reklamu ,ale internet máte k dispozici tak trošku přemýšlejte .....

schůzka

Adam 26.05.2013
Zdravím všechny, před pár dny jsem se sešel s panem Š. (mimochodem mým předchozím zákazníkem) z D.I.C, který mi sliboval obrovský přivýdělek, nicméně v podstatě mi nic neřekl s tím, že zbytek se dozvím na jejich školení v hotelu v Brně (vodu v kavárně mě nakonec nechal zaplatit). Jen díky známému, který pár let zpět měl s tímto pánem zkušenost, jsem tam nejel. Vzhledem k tomu, že mě zajímal skutečný cíl této společnosti, tak jsem navštívil tuto diskusi. Vím, že spousty z vás to bolelo a proto vám děkuji za vaše zkušenosti!
Živím se jako řemeslník a podle mě je tento způsob nejférovejší obchod a výdělek. Prasácké způsoby prodejců hrnců a nebo zmíněné D.I.C jsou mi proti srsti.

Snad mi odpustíte tyto slova, ale připadne mi to jako předávání sraček, do kterých se někdo dostal dále. Lituju vás pane Š. Doufám, že si vzpomenete.

Re: schůzka

Sigi 13.06.2013
Musím se smát popisu nabídky řemeslníka Adama, kterou dostal od pana Š. Nechápu, když je tak férový, proč nenapíše jméno své i dalších !?. Myslím, že vím o koho jde. Proti jeho "férovému" živení se nic nemám, jen je mi ho líto. Byl vždy chudý, je chudý a vždy bude. Bude rád, když mu někdo zaplatí pivo, jako už je mnoho let. Každý prodejce těch hrnců je na tom lépe než on. Má prostě hov-- přilepené celoživotně na zádech. Chudák zvaný Anonym.

Nechápu

Veronika 04.03.2013
Proboha,proč by to měl být podvod?? Jde o investování,neboli zúročení peněz. Ti co mají úspory,kde je mají?? Většinou v bance za minimální úrok! Proč je tedy nezhodnotit zakoupením investičního diamantu za 10 x větší úrok??Cena diamantů 100let neklesla,tudíž riziko velmi,velmi malé. Sama jsem takto uložila peníze,které jsem vybrala ze stavebního spoření,kde mi milostivě stát přispíval almužnou! Nyní mám roční výnos 25 000Kč,v průměru to je cca 11,8%.
Nejdříve si zjistěte fakta,potom teprve otvírejte ústa!

Re: Nechápu

Nechápu 14.03.2013
Tupější argument že lidé mají většinu úspor v bance za minimální úrok jsem neslyšel.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek

Komodity

08.02.2012 17:15
Kdo na světě těží nejvíc ropy: Země % Zbytek světa 38,5 Rusko 12,9 Saúdská...
19.08.2011 16:13
Pochybuji. Media jsou poslední týdny plná zlaté horečky. Když si koupíte třeba Hospodářské noviny či nějaký jiný ekonomický deník či týdeník, je to zde samá reklama na fyzické zlato či jeho deriváty či třeba školení na téma "Jak zbohatnout na zlatě". Můj klient se mi dnes svěřil, že od rána...
16.02.2011 12:36
Reference: Zkušenost s firmou Diamonds International Corporation - D.I.C., a.s.   Komentář autora: Lidé z D.I.C. mi volají tak 20 x ročně a nabízejí mi "komodity".   Se svolením autorky si zde dovoluji citovat její e-mail. Dobrý den, pane Hýsku, před více jak rokem jsem se setkala se...
10.12.2010 13:11
Uhlí: Druhou největší těžařskou firmu Czech Coal ovládnou finanční žraloci z Motoinvestu   Komentář autora: Žralok zůstane žralokem.   Uhlí: Druhou největší těžařskou firmu Czech Coal ovládnou finanční žraloci z Motoinvestu Pavel Tykač a Jan Dienstl opět spojili síly. Padesát procent...
11.11.2010 12:37
Stratég: Je načase prodávat zlato Komentář autora: Podle mého názoru je cena již zbytečně vysoko. Což samozřejmě neznamená, že nemístná euforie nemůže ještě nějaký čas pokračovat. A potom přijde o to větší vystřízlivění. Zlato v tento okamžik nemám nakoupené a kdybych měl, prodával...
07.11.2010 22:00
Mobius: Býčímu trhu v blízké době nehrozí žádná rizika Mark Mobius   Optimistický scénář se může ještě poměrně dlouhou dobu vyplňovat: globální rally na akciových trzích bude pokračovat a ceny komodity půjdou „výš a výš“, uvedl investiční guru Mark Mobius a dodal, že jeho fondy, které...
24.10.2010 14:46
Největší producenti uranu Rio Tinto  7970 tun Cameco  6650 Areva  6310 KazAtomProm  5320 ARMZ  3680 BHP Billiton  3340 Navoi  2330 Uranium One  1100 Paladin  910 GA/Heathgate  630 Ostatní...