Bloomberg spustil nové placené zprávy
Bloomberg spustil nové placené zprávy
Komentář autora: Uchytí se tento dlouho ohlašovaný byznys model a nebo nemá šanci na úspěch? Sázím na první variantu.
Bloomberg spustil nové placené zprávy
Americká tisková agentura Bloomberg přešla na nový formát distribuce svých zpráv z finanční a ekonomické oblasti.
Společnost včera začala nabízet rozesílání nových placených newsletterů (elektronických zpravodajů), jimiž chce získat další klienty a přiblížit se trhům. Předplatné tohoto zpravodajství má klienty vyjít na dva tisíce dolarů (zhruba 36 tisíc korun) ročně. Iniciativa je součástí plánů Bloombergu nalákat více korporátních předplatitelů.
To si agentura slibovala už od převzetí prestižního ekonomického magazínu Businesweek a od relaunche svého měsíčníku Bloomberg Markets.
Společnost v rámci změn najala zhruba stovku nových novinářů a analytiků, jejichž úkolem je sledovat měnící se legislativu, chystaná opatření a vládní výdaje.
Bloomberg dosud vydával každý den zdarma přehled ekonomických událostí a třikrát do týdne ho doplňoval newsletterem o dění ve firmách a fondech.
Tento servis bez poplatku zvaný Bloomberg Professional si od června loňského roku objednalo celkem 35 tisíc abonentů.
Dosavadní zpravodajský servis si od včerejška mohou noví zájemci objednat doplněný o speciální newslettery za zmíněný poplatek. Bloomberg je bude zasílat v digitální podobě, tedy ve formátu PDF, aby je odběratelé mohli číst na svých počítačích i na nových chytrých telefonech, jako je BlackBerry. Pokračování
Diskusní téma: Bloomberg spustil nové placené zprávy
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.