Media: Jaká je budoucnost tištěných novin?

12.06.2011 02:49

Media: Jaká je budoucnost tištěných novin?

Můj malý komentář ke článku Nikdo neví, jak srovnat ztráty z tisku:

Myslím si, že to chce trošku představivosti a taky trošku více testování. Jsem docela přesvědčený, že když vytvoříte hodnotný obsah, což jsou třeba kvalitní komentáře a analýzy aktuálních událostí, které nebudou na jiných serverech, tak se vždy najde skupina lidí, která si za přístup zaplatí. Protože pokud tyto informace nejsou jinde dostupné, stávají se pro čtenáře "konkurenční výhodou". A za tu se platí. Je to tedy, dle mého názoru, primárně o kvalitě. Tím nechci říci, že je to snadný úkol, ale řešení zde prostě musí být. Osobně platím za noviny a časopisy ročně cca 9.000,-Kč. Rád přesunu část těchto peněz na web, ale musí to být za kvalitní a unikátní obsah, něco, co jinde nenajdu. Myslím, že to dává smysl.

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory i-marketing.cz.

Přidat.eu záložku

Diskusní téma: Media: Jaká je budoucnost tištěných novin?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Byznys

10.11.2010 13:17
NÁZOR: Je Stanislav Gross geniální investor? Spíše lhář a podvodník Stanislav Gross   Další peníze pro Grosse. Kamarádova firma, v níž byl, získává stamiliony Expremiér Stanislav Gross je miláčkem podnikatelské štěstěny. MF DNES zjistila, že firma, ke které se před časem dostal, začala slušně...
04.11.2010 00:25
Bloomberg spustil nové placené zprávy Komentář autora: Uchytí se tento dlouho ohlašovaný byznys model a nebo nemá šanci na úspěch? Sázím na první variantu.   Bloomberg spustil nové placené zprávy Americká tisková agentura Bloomberg přešla na nový formát distribuce svých zpráv z finanční a...
02.11.2010 00:53
Mediální domy se s Internetem stále moc nekamarádí Internet přinesl mediálním domům nové příležitosti: těm lepším dnes jejich online divize profitují, obvykle ovšem po dlouhých letech investování a ztrátového provozu. Ale Internet současně rozrušil jejich hlavní a po desítky let bezpečný byznys a...
01.11.2010 23:30
Richard Branson: Při neúspěchu se nenechte srazit na kolena Richard Branson   Jak podnikatel pozná, že to s jeho firmou jde z kopce, že je čas s ní skončit a pustit se do něčeho jiného, táže se čtenář Victor Tan. Blížící se selhání podniku je něco, co v sobě můžete intuitivně vycítit, ale...
30.10.2010 16:58
Osobní e-mail typu „sexyfrajer@“ k podnikání nepoužívejte Osobní e-mailová adresa do podnikání nepatří, můžete kvůli ní totiž ztratit na důvěryhodnosti. Jestliže navíc máte vlastní doménu a internetové stránky, zapomeňte ve svém zájmu i na freemailový kontakt. V současnosti disponuje e-mailovou...
24.10.2010 13:30
Lidé "na volné noze" dávají stále častěji před prací z domova přednost sdíleným kancelářím Trh práce se nenávratně mění a mnohým trvalým pracovním poměrům brzy odzvoní, varují ekonomové a sociologové. Doba si žádá více flexibility, kreativity a podnikatelé volají po snižování nákladů. Mnohem...
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6