Nový sympatický projekt najdete na adrese www.etfs.cz

25.11.2010 12:20

Novinka: Etfs.cz - Vše o ETF fondech 

Nový sympatický projekt najdete na adrese www.etfs.cz.

 

Co jsou ETF?

ETF fondy jsou jedním z mých oblíbených nástrojů. ETF patří mezi moderní investiční nástroje. Jedná se o fondy, s nimiž se obchoduje na burzách. Jejich ceny jsou navázány na podkladová aktiva.

 

Přidat.eu záložku

Diskusní téma: Nový sympatický projekt najdete na adrese www.etfs.cz

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Fondy

24.06.2011 18:46
Pověst finančních společností Článek pro finanční společnost nevychází dobře. Smazat či nesmazat? Před časem jsem zde zveřejnil článek o spamu Ertrag a Sicherheit. Tak, jak se dalo přepokládat, ozval se mi jeho autor (autor spamu) a zda bych jej nemohl smazat. Mohl. Ale nevím proč.  Jsem...
16.03.2011 17:11
Ertrag a Sicherheit Spam, který mi chodí již řadu let do mých e-mailových schránek, nebere konce. Poslední nabídka je od Ertrag a Sicherheit. Skončí to někdy?   Z mé e-mailové schránky: Jméno: xxxxxxxxxx E-mail: xxxxxxxxxx@centrum.cz Předmět: Investice od 1300,- čtvrtletně Text:...
26.02.2011 01:34
A jak vysoký bude ten Váš důchod? (Tento článek byl napsán exkluzivně pro akciecz.com)   Naše vláda nám v uplynulých dnech představila reformu penzijního systému. Hlavními pilíři by měly být zvýšení nižší sazby DPH z 10% na 20% (s výjimkou základních surovin jako je chleba, brambory, mléko,...
25.01.2011 23:06
U finančního poradce: "V pátek jsem odešel do důchodu a nemám naspořenou ani korunu." U finančního poradce: "V pátek jsem odešel do důchodu a nemám naspořenou ani korunu. Máte šanci se stát legendou!" 
03.12.2010 23:46
Jak začít investovat do ETF? Tento článek je zde publikován se souhlasem partnerského projektu www.etfs.cz, který se specializuje právě na oblast ETF. Mohu Vám jej vřele doporučit jako dobrý zdroj informací o ETF.   Vlastní nákup a prodej burzovně obchodovaných fondů je velmi jednoduchý....
01.12.2010 00:41
Hedge fondy: Mám přednášet o hedge fondech Démon   Další týden, další překvapení. Byl jsem pozván, abych v Praze na kongresu přednášel o hedge fondech. Nevím, jak na to v Praze přišli, že právě já jsem expert na hedge fondy. Pravděpodobně si zadali do vyhledávače seznam.cz "hedge fondy" a...
25.11.2010 12:20
Novinka: Etfs.cz - Vše o ETF fondech  Nový sympatický projekt najdete na adrese www.etfs.cz.   Co jsou ETF? ETF fondy jsou jedním z mých oblíbených nástrojů. ETF patří mezi moderní investiční nástroje. Jedná se o fondy, s nimiž se obchoduje na burzách. Jejich ceny jsou navázány na...
28.10.2010 01:44
Legendární investor Warren Buffett si připravuje nástupce Legendární americký investor Warren Buffett si připravuje nástupce. Podle deníku The Wall Street Journal (WSJ) by jím měl být poměrně neznámý manažer malého hedgeového fondu z Connecticutu Todd Combs. Buffettova investiční společnost...