Podvodné e-maily od www.rejstrikfirem.cz (Michal Malý, Vladana Malá, topinternet.cz, TopInternet s.r.o.)

07.03.2011 23:59

Podvodné e-maily od www.rejstrikfirem.cz (Michal Malý, Vladana Malá, topinternet.cz, TopInternet s.r.o.)

Chodí Vám pochybné e-maily od společnosti TopInternet s.r.o. a pana Malého? Nejste sami. Stačí se podívat sem.

 

Moje osobní zkušenost s TopInternet s.r.o. a rejstrikfirem.cz

O co tady jde? Chodí mi již nějaký čas pochyné e-maily od pana Malého a společnosti TopInternet s.r.o.. Jedná se o faktury na služby, které jsem si u nich nikdy neobjednal a ani o ně nemám zájem. E-maily přesto nekončí. Po předposledním e-mailu jsem pana Malého prostřednictvím svého e-mailu požádal, aby mne přestal obtěžovat a zdůraznil jsem, že jsem si žádné služby u nich neobjednal. Nebylo to nic platné. Následuje další e-mail, který jsem se zde rozhodl zveřejnit. Mimochodem, tato kauza se již dostala na obrazovky TV Nova do zpravodajství a přiznám se, že potom, co jsem zde viděl krátký rozhovor s panem Malým, mne již bohužel nic takového nepřekvapuje.  

 

E-mail od support@topinternet.cz

datum: 6.3.2011

Dobrý den,
zřejmě došlo k nepochopení mého předchozího emailu z Vaší strany. Objednání hrazených služeb jsem opakovaně ověřil, je průkazné a objednávka byla dostatečným způsobem autorizována a byla Vám opakovaně doložena. Jak jsem Vás v předchozím emailu upozornil, pokud nedojde k úhradě objednaných služeb, bude úhrada uplatněna jako pohledávka spolu se všemi souvisejícími poplatky a úrokem zprodlení. Následně obdržíte od soudu platební výměr, proti kterému můžete ze zákona do 14 dní vznést odpor a tedy námitky. Aniž bych jakkoli předjímal výsledek následného rozhodnutí soudu, mám dostatek podkladů i stanovisko nezávislé k věci kompetentní organizace proto, abych soudu objednání hrazených služeb doložil. Na tento fakt jsem Vás chtěl včas upozornit a ušetřit tak zbytečné vyšší náklady. Jak se rozhodnete je čistě Vaší věcí.
hezký den Michal Malý TopInternet s.r.o. IČO: 27872408 DIČ: CZ27872408

 

Jak dál?

Vzhledem k mým osobním zkušenostem s panem Malým a TopInternet s.r.o. nyní zvažuji jak postupovat dále.

Co se nabízí?

  • pochybné e-maily zcela ignorovat
  • volat mého právníka
  • volat policii
  • volat psychiatrické oddělení

 

Přidat.eu záložku

Diskusní téma: Podvodné e-maily od www.rejstrikfirem.cz (Michal Malý, Vladana Malá, topinternet.cz, TopInternet s.r.o.)

Přidávám se k trestnímu oznámení

Elen 15.05.2012
Koncem dubna 2012 mi opět došla faktura na úhradu poplatku za provoz prezentace na www.rejstrikfirem.cz za období 2008-2009. Změna je v tom, že přílohou byl dopis, v němž je tučně napsáno, že bude vydán platební příkaz na úhradu dlužné částky. Opravdu si pan Malý může dělat co chce? Prostě pojďme do toho a podejme společně na něj trestní oznámení. Nebo se budeme i nadále bát, že najednou u naších dveří zazvoní exekutor? Tohle se asi opravdu může stát jenom v naší republice, aby lump obtěžoval spořádané lidí, kteří mají jenom malou možnost se bránit.

Re: Přidávám se k trestnímu oznámení

Henry Šebek 16.05.2012
Dobrý den,
dnes přišel dopis s fakturou od Topinternetu (Michal Malý). Jelikož je to podvod
rád se připojím k podání tretního oznámení. Kontakt. hsebek@tiscali.cz

Re: Přidávám se k trestnímu oznámení

hdplot 28.05.2012
Stejné zkušenosti, také už mi pan Malý vyhrožuje exekucí. Jsem ochoten se přidat ke společné žalobě, ale kde a ke které? Kontakt na mě je hdplot@seznam.cz

Re: Přidávám se k trestnímu oznámení

hdplot 28.05.2012
Ještě dále jsem pátral na netu. a kontaktoval pana Mgr. David Ondrejkoviče z Občanského sdružení Společná obrana viz. www.spolecna-obrana.estranky.cz. Jeho odpověď je shrnuta v tomto článku:

https://www.spolecna-obrana.estranky.cz/clanky/aktuality/topinternet--aneb-muzete-v-klidu-spat.html

Tímto tedy zatím považuji věc za vyřízenou a na p. Malého kašlu

Jdu do toho s vámi

Pavel Voslař 03.04.2012
Dnes mi opět přišla faktura od pana Michala Malého na částku 1 188,- Kč, prosím napište jak pokračuje podávání trestního oznámení. Jsem jeden zvás a pokud to někdo tak trochu organizuje prosím napište mi na e-mail jak postupovat.

Díky za případnou odpověď.

Nic neplatit

eeee 11.10.2011
e-maily mazat, dopisy a faktury házet do koše. Malého není třeba se bát, nikdy se neodvážil nikoho žalovat. Platební rozkaz od soudu je jen formalita, proti které stačí do 15 dnů vznést odpor a už jen tím se rozkaz stává neplatným.

Co je všechno v naší společnosti možné

Magda 13.09.2011
Opět došla faktura s výhružkou podání žaloby a obdržení Platebního rozkazu. Náš případ je podobný jako všechny ostatní : v roce 2004 -5 jsme zastupovali firmu z Prahy,ale protože sortiment nešel dost dobře na odbyt, tak jsme spolupráci koncem roku 2005 zrušili. Tehdy se dalo zadarmo zaregistrovat kdekoliv, tak jsme tak učinili. Ovšem při ukončení spolupráce s firmou jsme odhlásili prezentaci na webových stránkách,zrušili provozovnu,odhlásili telefon. A ejhle v roce 2009 přišla faktura za registraci v rejstříku za období 2007 - 2009( a pak už chodily každým rokem další,narůstající). Chtěla bych vidět soudce,který by uznal, že by si někdo v roce 2007 objednal placenou prezentaci pro cizí firmu,kterou už dva roky nezastupuje!!!!!!! To bychom asi museli být padlí na hlavu. Nějakou dobu jsme si s ním dopisovali,ale pak jsme uznali ,že to nemá cenu.Jeho trumf v rukávu namísto potvrzené a podepsané smlouvy je jakýsi výpis z internetu - smluvní podmínky ,ale na úplně jinou firmu než je Tpinternet. Dopisy emailem posílá všem stejné, jak jsem zjistila v diskuzi na internetu,proforma faktury a přiložené žvásty v průvodních dopisech obyčejnou poštou,protože kde by na nějaká doporučená psaní vzal. Poslední naší reakcí bylo, že když si myslí,že jsme něco objednali,tak že to tedy rušíme,nečekali na nějaké jeho vyjádření a uhradili mu stornopoplatek 480,-Kč. Od té doby jsme zablokovali jeho přístup na naše mejlové adresy. Nekomunikujeme s ním a pokud by začal obtěžovat jinou formou také se přidáme k hromadné žalobě!! Jenom ať mi někdo vysvětlí,jak je možné,že takovou dobu může jeden (nebo 2) člověk obtěžovat řadu lidí, vyhrožovat soudem a exekutorem, kdy to skončí ??? Jak je možné,že se vyšetřovatel za tři roky nedobral k nějakému závěru??? Co je ještě všechno v naší společnosti možné ?????

Re: Co je všechno v naší společnosti možné

Mirka 18.09.2011
I já vedu "čilou" korespondenci s panem Malým, vyhrožuje platebním rozkazem, tvrdí, že službu jsem objednala! Vůbec si to nepamatuji, nenašla jsem žádnou smlouvu ani objednávku. Pravděpodobně došlo k tomu, že byly proplaceny některé došlé faktury, nejednalo se o vysoké částky a bohužel člověk někdy pracuje příliš automaticky. Na moji žádost o zrušení prezentace pan Malý reagovat tak, že mi poslal další fakturu. Už si opravdu nevím rady..............

Re: Re: Co je všechno v naší společnosti možné

Magda 19.09.2011
Zdravím, žádné smlouvy nemá, vytiskl si něco z internetu od jiné firmy,která nabízela prezentace v roce 2004 a to zdarma!!! Přetáhl si všechny( i již neexistující) firmy,založil si Rejstřík, kam je umístil a začal zkoušet koho nachytá,aby mu zaplatil.To je celý princip jeho podnikání. A "psavec" je to veliký, co má taky celé dny dělat??? Včera večer zrovna psal, že jsme mu na jeho výzvu neodpověděli a že postup známe. No jistěže známe!!!!
Už mu neodpovídáme, došlé emailové zprávy jenom ukládám do složky. Písemně nic neposílá,protože na poštovné nemá.... cca 2tisíce lidí x 10 Kč, to by se mu to jeho podnikání pěkně prodražilo. I když občas někomu něco pošle,ale to asi týpkům,kde cítí, že je postrašil a mohlo by něco kápnout.
Nejhorší je, že slušným lidem krátí spánek a užírá nervy!!!!
Kašlete na něj, hlavně mu neodepisujte, on si zas na chvilku najde někoho jiného.

Re: Re: Re: Co je všechno v naší společnosti možné

Franta 22.11.2011
Po první komunikaci s ním, tehdy ještě někdy před 3-mi lety ještě zvedal telefon a odepisoval na emaily, se vymlouval na sekretářku, která odešla na mateřskou a vše zrušil, naštěstí jsem si jeho email schoval a uložil. Ale když mi minulý pátek zase přišel email a dokonce domů i proforma faktura spolu s výhružným dopisem, tak jsem nelenil a po poradě s právníkem jsem na tuto úžasnou firmu podal trestní oznámení. Odvolává se někde na nějaké kliknutí z emailové adresy v roce 2004 a neustále moji firmu prezentuje i s mylnými údaji včetně neexistující emailové adresy a telefonní linky a za to chce peníze? Kašlete na něj, zeptejte se právníka, nemá od Vás písemnou a potvrzenou objednávku, tak má prostě smůlu. Navíc jeho firma byla zapsána do obchodního rejstříku 14. 3. 2007, tak jak jsem si u něj mohl něco obejdnávat.
Navíc při sepisování trestního oznámení na Policii jsem zjistil, že už nejsem jediný, kdo takto postupuje.
Držím Vám všem palce a přeji pevné nervy.
1 | 2 | 3 >>

Přidat nový příspěvek

Byznys

23.01.2013 14:43
Právě probíhá dražba serveru VšeProSvatby.cz.  Aktuální cena je 200.000,-Kč Konec aukce je 1.2.2013 0:00   Aukce VšeProSvatby.cz: Předmět aukce, výdělečnost a návštěvnost projektu Podmínky aukce projektu VšeProSvatby.cz Kontakt   Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a...
11.12.2012 01:48
Velmi zajímavý a ziskový server VšeProSvatby.cz jde do aukce. Ta proběhne v termínu 15.12.2012-1.2.2013. Pokud investujete do internetových projektů, máte něco takového v plánu či vás aukce zajímá sama o sobě, podívejte se na předmět aukce, podmínky aukce a aktuální cenu zde....
10.11.2012 04:07
Hledáme strategického partnera do nové perspektivní technologické společnosti   Popis společnosti: Jsme nová technologická společnost, která vyvíjí nové postupy nebo zdokonaluje ty stávající. Máme 25 projektů v různých fázích vývoje. Pracujeme pouze na projektech, které jsou...
23.09.2012 22:18
Právě probíhá dražba tohoto serveru. Aktuální cena po posledním příhozu je 240.000,-Kč. Aukce bude ukončena již 1.10.2012 24:00. Podmínky aukce najdete zde. Statistiku serveru najdete zde. Tip: Získejte 4% z prodejní ceny   Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys,...
11.09.2012 00:19
Na trh vstupuje nová česká společnost EASTWANDER s.r.o., která se specializuje na návrhy a produkci obytných vozů s širokým využitím. Společnost je na trhu sice nová, avšak její spoluzakladatel a spoluvlastník, pan Fornál, má více než dvacetileté zkušenosti s vývojem a produkcí nástaveb...
09.09.2012 01:31
Není nic lepšího, než dělat byznys, na kterém vydělají všichni. Mám pro vás příležitost vydělat snadno pěkné peníze a zabere vám to sotva pár minut. Je to více než snadné. V tento okamžik probíhá aukce zavedeného a dobře vydělávajícího  serveru Akcie CZ (konec je ohlášen na 1.10.2012) a...
16.08.2012 01:39
Zavedený finanční server AkcieCZ.cz je na prodej. Aukce jž probíhá a bude ukončena 1.10.2012. Podmínky najdete zde. Server je v provozu od roku 2009. Obsahuje přes tisíc originálních textů. Na jeho tvorbě se podílelo 16 autorů, kdy nejaktivnější byli oceňováni i finančně. Server je hojně...
25.06.2012 14:31
Pořadí Firma 1 Google 2 ČEZ 3 ČSOB 4 Komerční banka 5 KPMG 6 Coca-Cola 7 Škoda Auto 8  Ernst...
10.03.2012 13:35
Obchodní vizitka je stále nejrozšířenější marketingovou metodou, která se v podnikání používá a to napříč odvětvími, od živnostníků po nadnárodní korporace. Víte ale, kdy a kde se objevila první vizitka a jaká byla její funkce? Odpověď se skrývá už v samotném jménu, kterým tento malý informační...
09.03.2012 03:20
Pořadí  Majetek (v mld USD) 1 Carlos Slim Helú (Mexiko) 68,4 2 Bill Gates (USA) 62,1 3 Warren Buffett (USA) 44,3 4 Ingvar Kamprad...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>