Proč inzerovat v radiu a jak na to

07.02.2012 11:21

Proč inzerovat v radiu

Radio je médium masového zásahu 

  • poslouchá jej téměř 85% populace ČR
  • postoj posluchačů k radiu se dlouhodobě nemění (podíl posluchačů a délka poslechu)

Radio je selektivní médium, které umožňuje přesné zacílení cílových skupin

 zacílení je možné dle stanice, časového pásma a pořadu

Radio je denní a přednákupní médium

 poslech radia koreluje s nákupy v dané denní době

Radio je flexibilní médium

 komunikace a kampaně mohou být výjimečně flexibilní

Radio je blízké médium

 je vám téměř vždy fyzicky nejblíže

Radio je nákladově efektivní médium

Radio jako reklamní médium funguje

 

Jak inzerovat na RADIO ČERNÁ HORA

Radio Černá Hora každý týden osloví 272 tisíc posluchačů, denně 129 tisíc.

 

 

Mapka pokrytí velká

 

Tato investice se vám vyplatí. 

Nechte si připravit nabídku zde. Napište si o další informace na obchod@cernahora.cz.

Další užitečné informace najdete na ČernáHora.cz

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

Přidat.eu záložku

Nabídky

13.03.2011 23:31
Nestíháte zpracovat daňové přiznání? Nevíte, co zdanit a co ne? Nevíte si rady s daňovým přiznáním? Nestíháte zpracovat daňové přiznání? Nevíte jak jednat s finančním úřadem?   Obraťte se na mne. Kontaktujte mne přímo zde.  
13.02.2011 15:43
K čemu je dobrý daňový poradce Daňový poradce je odborník, který ví, jak si z vydělaných peněz co nejvíce ponechat. Vydělat peníze umí hodně lidí, ovšem již málokdo je udrží. Daňový poradce většinou neumí poradit, jak své peníze investovat dále či jak je nejlépe zhodnotit. Také neví, kde mají...
14.01.2011 18:55
Hledám finančního společníka pro sales divizi prodeje v rámci ČR Toto je pouze ukázka Vaší možné inzerce. Tato nabídka již není aktuální! Hledám finančního společníka pro sales divizi prodeje v rámci ČR pro jednoho mobilního operátora s jeho záštitou. Předpokládané tržby: rok 2011 – 20...
<< 1 | 2