Trifokální a multifokální čočka

14.10.2012 09:57

Více o trifokální a multifokální čočce najdete zde.

 

 

 

Doporučení

Kontaktní čočky od profesionálů

 

 

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

Přidat.eu záložku

Diskusní téma: Trifokální a multifokální čočka

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Zdraví

14.10.2012 10:21
Více o VPMD, tedy věkem podmíněné makulární degeneraci, najdete zde.       Doporučení Kontaktní čočky od profesionálů       Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.
14.10.2012 10:02
Více o odstranění brýlí najdete zde.       Doporučení Kontaktní čočky od profesionálů       Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.
14.10.2012 10:00
Více o onemocnění a léčba sítnice a sklivce najdete zde.       Doporučení Kontaktní čočky od profesionálů       Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.
14.10.2012 09:57
Více o trifokální a multifokální čočce najdete zde.       Doporučení Kontaktní čočky od profesionálů       Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.
14.10.2012 09:53
Více o zákaly a zákalky najdete zde.       Doporučení Kontaktní čočky od profesionálů       Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.
22.06.2012 10:42
  U zraku dochází především k poruchám ostrosti, poruchám vnímání barev a celkovému oslabení zraku. Poruchy ostrosti jsou způsobeny špatnou akomodací oční čočky. Je to: krátkozrakost dalekozrakost astigmatismus   Špatné rozlišování barev je způsobeno chybnou...
22.06.2012 00:42
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, mám zánět optického nervu. Začalo mi to v květnu a od 21. května jsem byla v nemocnici, kde se na to přišlo díky vyšetření VEP. Zajímalo by mne, za jak dlouho se to napraví. V nemocnici mi říkali tak do dvou týdnů, což ve středu budou, a já nevidím žádné zlepšení...
12.05.2012 15:30
Dobrý den, chtěl bych se zeptat ohledně mé vady očí. Chtěl bych poradit jakou mám přesně oční vadu, když nešilhám, ale vidím mírně rozdvojeně přímý obraz, na který se dívám, ale následné obrazy za ním vidím jednotně a naopak to samé (např. osoba, na s kterou vedu konverzaci nerozdvojená, když se...
12.05.2012 14:14
Dobrý den, prosím vás mám ještě jeden dotaz. Na zjištění tupozrakosti je stejné vyšetření jako třeba u mne, kdy špatně vidím do dálky? Dcerka prošla tím samým vyšetřením. Četla na podsvícené tabuli "ÉČKA" a pak byla při rozkapání očí v tmavé místnosti na kouknutí světýlkama do očí. Nebo se dělá...
01.05.2012 21:56
Asi nejznámější paranoidní schizofrenik v Hradci Králové přitvrdil a začíná ve velkém zneužívat moji identitu. Mým jménem, na moji adresu a na falešný (jako můj) e-mail (jan.hysek@seznam.cz) objednává drahé sady pneumatik a jiné autopříslušenství v e-shopu. A co že se dá s někým takovým, který...
1 | 2 | 3 >>