Zdraví: trifokální oční čočky

25.04.2013 00:50

Pokud nosíte brýle na dálku, na blízko nebo na čtení a neskutečně vám to otravuje život, nezoufejte. Existuje totiž elegantní způsob, jak se natrvalo zbavit jakýchkoliv brýlí a naplno si užívat aktivního života. Tím řešením jsou nejmodernější nitrooční čočky, tzv. trifokální oční čočky, které vám zaručí kvalitní zrak na všechny vzdálenosti bez brýlí do konce života.

Jak ale zjistíte, zda jste pro tento typ léčby vhodným kandidátem? Nejlépe vám poradí experti z pardubické Oční kliniky OFTEX, kteří se již řadu let specializují na implantace nitroočních čoček. V první řadě vám doporučí absolvovat individuální konzultaci, při které zjistí důležité informace o Vašich představách a zrakových nárocích v pracovním i osobním životě. Pokračování

 

Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys, ať už se věnujete čemukoliv.

Přidat.eu záložku

Diskusní téma: Zdraví: trifokální oční čočky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Texty

24.03.2014 22:20
Takhle to možná nevypadá, ale za druhou (modrou) brankou začíná jeden z nejprudších obřích slalomů v ČR - na černé sjezdovce ve Svatém Petru. V úseku asi deseti obřákových bran je třeba makat a zabírat každou setinu vteřiny, nebo letíte dolů po hlavě a zastavíte se až na rovince. Však se tam ten...
16.03.2014 17:00
Finalisté a protagonisté S ČT SPORT NA VRCHOL 14.3.2014 Lipno ...Na jih Čech dorazil i pan Jan Hýsek ve své už proslulé květované kómbinéze. Dopracoval to až do svého šestého denního finále a tentokrát se už dočkal. Zvítězil a stal se naším předposledním semifinalistou. Více zde Video: Tak asi...
01.03.2014 16:12
Denní finále ve Svatém Petru 26.2.2014. 2 nej ženy plus 3 nej muži. Moje maličkost zcela vpravo.    Využíváme CzechNet.org.
01.02.2014 11:24
Před prvním pokusem s mindball. Pochopil jsem to správně? Mám se koncentrovat tak, aby se kulička posouvala dopředu. Hned při prvním zápase, tedy přetlačované o kuličku, mám těžkého soupeře, který to přeci jenom občas trénuje. Nejprve se mi velmi daří a kulička se rozjede celkem brzy a docela...
25.01.2014 07:10
  Věřte nebo ne, na Stohu ve Špindlu se lyžuje od 7:00 i pro veřejnost. Jsem noční pták, ale pro tohle se mi vyplatí vstát v 5:00. Není nic lepšího, než urolbovaná sjezdovka na které je tak maximálně pět lidí. Má to hned dva háčky.: horní část sjezdovky je tak prudká, že na ní běžný...
14.01.2014 20:08
Prodávají se lyže Atomic GS 11.21 Beta Race, 181 cm, vázání do 12, jeté asi 20 dní, skluznice v perfektním stavu, lyže mají právě kompletně vyměněné a tedy nové patky (1000,-). Je to tvrdá závodní lyže pro někoho, kdo umí trošku lyžovat. Cena 2.900,-. (Důvod: doma překáží - koupil jsem si Blizzard...
28.11.2013 05:08
Tohle autíčko pro kluky (a tatínky) jezdí na vodík. Do zařízení vpředu kluk nalije vodu a vzniká vodík. Ten se jednoduchým manévrem převede do autíčka a to pohání. Lze využít i solární energii a to je ten panel, který vidíte vzadu. Autíčko lze ovládat přes smartphone. Vítejte ve 21.století...
12.10.2013 21:17
Předseda ANO oblasti Hradec Králové Jan Hýsek (vlevo) s ředitelem Českého rozhlasu Pardubice a lídrem pardubické ANOkandidátky Martinem Kolovratníkem před Zelenou bránou v Pardubicích   Využíváme CzechNet.org.
20.09.2013 15:04
Co se týče online marketingu, jedna z nejčastějších obchodních situací je pro mne ta, kdy se na mne obrací zavedená internetová agentura, která zajišťuje internetový marketing pro nějaký nový internetový projekt. Tyto agentury, a jsou mezi nimi velmi často ty z tuzemské špičky, po mne chtějí...
1 | 2 >>